Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 31 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Φεβ 01, 2010 4:01 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Πέμ Ιαν 15, 2009 3:37 pm
Δημοσιεύσεις: 662
Όταν στο ξανακάνει σταμάτα αμέσως και άρχισε να βγάζεις ένα-ένα τα μπουζοκαλώδια. Θα βγάζεις κάθε φορά ένα και θα το επανατοποθετείς. Αν βγάζοντας κάποιο απο τα 4 αλλάξει κάτι στην λειτουργία του κινητήρα τότε έχεις πετύχει ελατωματικό μπουζί/μπουζοκαλώδιο ή τέλως πάντων ξέρεις ότι φταίει κάτι από την ηλεκτρονική ως το συγκεκριμένο μπουζί.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Φεβ 01, 2010 4:28 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 3:24 pm
Δημοσιεύσεις: 150
Τοποθεσία: Λιόπεσι
Να ξεκινήσω λέγοντας οτι ελπίζω να μην έδωσες πολλά χρήματα για την Ελληνική παγκόσμια πατέντα για την οποία δεν βρίσκω πιστοποιήσεις (το να μου λες οτι ειναι πατενταρισμένο και οτι αν το βάλω στο αμαξί μου δεν θα μου το χαλάσει εγω δεν το θεωρω πιστοποίηση) και τα νούμερα είναι τελείως αυθέραιτα (ειδικά η ιπποδύναμη αλλά και τα νούμερα για την κατανάλωση πολύ αισιόδοξα τα βλεπω)

Στο πρόβλημα τωρα . Εντάξει το να αλλάξεις τα μπουζί του δεν του κανεις κακό αλλά με μεγάλο ποσοστό δεν είναι εκεί το πρόβλημα . Εφόσον στο κάνει ζεστό και σε μεγάλη ταχύτητα κατά μεγάλη πιθανότητα ειναι το λουφτ . Για να μην σκας λεφτα άσκοπα ρώτα εδω αν κάποιος έχει μεταχειρισμένο για να το δοκιμάσεις ή αν σε κάποιο συνεργείο που ξέρεις κάποιος απο εδω έχουν για να κάνεις δοκιμή . ( το κατα μεγάλη = 99% , δεν θυμάμαι αν σε αυτα το λένε μαφ ή λουφτ αλλά μιλάμε για το ίδιο πράγμα ) . Λες οτι σου καθάρισε και σου ρύθμισε το μαφ ...αλήθεια ποσα σου ζήτησε γι αυτό ;Ο καθαρισμός ειναι συντήρηση αλλά αν είναι χαλασμένο δεν το επισκευάζει . Αν έπρεπε να ποντάρω στο τι τήν έκανε την βρομοδουλειά , τα ρέστα μου στο φίλτρο αέρος που άλλαξες (τοποθέτηση) αν και γενικά χαλάει . Τωρα μηχανικοί εξ αποστάσεως δεν γίνετε απλα λέω την σκέψη μου βάσει αυτών που είπες , ελπίζω να το φτιάξεις όσο πιο οικονομικά γίνεται


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Φεβ 01, 2010 7:15 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Ιαν 13, 2009 12:42 am
Δημοσιεύσεις: 206
Τοποθεσία: Thessaloniki
αυτο με τα μπουζι θα τα ελενξω στο επομενο μπουκομα που θα κανει, το για τον βελτιωτη ξερω ειναι παραμυθια της χαλιμας απλος των κερδισα σε εναν διαγωνισμο δεν το αγορασα, για το το λουφτ δεν πιστευω να ειναι χαλασμενο γιατι ο μηχανικος το εβαλε το αυτοκινητο να δουλεψη παραλληλα με το διαγνωστικο και μεσα στα τεστ που εκανε μαρσαρε 5-6 φορες λογικα για να δει τους αισθητηρες αμα δουλευουν σωστα μαζι με αυτο και το λουφτ, το λουφτ το δοκιμασα μαρσαροντασ ζεστο το αυτοκινητο και δεν εβγαζε μαυρο καπνο πισω στη εξατμιση αλλα + οτι δεν κολαει πουθενα το πλαπε που εχει ,
για των καθαρισμο των μπεκ που εκανε μετα οταν τα εβαλε πανω να δουλεψουν στο αυτοκινητο μαζι με των αναλυτη καυσαεριων που εβλεπε τα καυσαερια εκανε μια ρυθμιση στο λουφτ, το αμαξι μετα μετα απο αυτα που εκανε δουλευε καλητερα, το θεμα ειναι δεν το κανει μονο στης υψηλες ταχυτητες αλλα και μεσα στην πολη και μετα απο λιγο σταματαει,
ξεχασα να πω οτι οταν μου το εκανε μια φορα αυτο αφου το εσβησα εβγαλα και ξανα εβαλα τα μπουζοκαλοδια απο τα μπουζι οπως ειπε ο billdj μετα καπως διορθώθηκε το προβλημα , και την επομεμη μερα αφου μου κολλησε η ιδεα οτι ειναι απο τα μπουζοκαλωδια πηγα πειρα καινουργια μαζι με ραουλο και καπακι ντρισιμπιτερ.
για το λουφτ δεν θα εχω προβλημα αμα παρω ενα μεταχειρισμο να χαθουν η ρυθμισης που εκανε αυτος και να μου δημιουργησει κανενα αλλο προβλημα?

_________________
Εικόνα
Ενας θρυλος!!!!!


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ Φεβ 01, 2010 7:50 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 3:24 pm
Δημοσιεύσεις: 150
Τοποθεσία: Λιόπεσι
α) τα μπουζί κάνουν μια συγκεκριμένη ενέργεια , ή την κανουν ή οχι , και απο ότι φένεται στο αμάξι σου την κάνουν

β) θα μπορούσε να είναι η τρόμπα βενζίνης αλλά δεν είναι γιατι αν ήταν το πρόβλημα θα ήταν συνεχόμενο και αρκετά συχνό

γ) αν ήταν ο καταλύτης σου που λες οτι τον άλλαξες κιόλας το αμάξι σου θα ρέταρε αρα αποκλείετε και αυτός

Τώρα στο λούφτ το Κλαπέ δεν είναι το θέμα αλλά το ποτενσιόμετρο του το οποίο δεν επισκευάζετε γι αυτό πρέπει να πάρεις άλλο λούφτ . Για 2 λόγους μπορείς να έχεις τα προβλήμα που αναφέρεις , τον ένα τον έχω αποκλείσει γι αυτό σου λέω να ξανακοιτάξεις το λούφτ . Αν πάρεις ενα μεταχειρισμένο απλά θα πρέπει να το ξαναρυθμίσει ο μηχανικός σου . Αν θές την αποψη μου , πάρε μια γνώμη και απο κάποιον άλλον μηχανικό γιατί ναι μεν αυτά που έχεις φτιάξει στο αμάξι σου δεν του κάνουν κακό αλλά πολύ άρμεγμα . Δλδ θέλουμε να φτιάξουμε το α και ξεκινάμε απο το ω ανάποδα .


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 05, 2010 4:28 am 
Χωρίς σύνδεση
E30 Noise ID Specialist.
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm
Δημοσιεύσεις: 5762
Τοποθεσία: Athens
Μα που ειναι ο Λευτερης;
Ν.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 05, 2010 7:36 am 
Χωρίς σύνδεση
Διπλωματικό Σώμα
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm
Δημοσιεύσεις: 3222
Τη ρύθμιση στο λουφτ την έκανε με κάποιο άλεν;

Αν ναι τότε μην ανησυχείς, η βίδα αυτή είναι εκεί όντως για να ρυθμίζεται και από όσο ξέρω δεν επηρεάζει - αισθητά τουλάχιστον - την απόδοση.

Εγώ ξέρω ότι μιλάς για Μ40 μοτέρ. Αν κάνω λάθος πες.

Τα μπουζί είναι αυτά που προβλέπει η BMW; Γιατί σε ότι μοτέρ είχα (Μ10,Μ20) αν έβαζα διαφορετικά δε δούλευε σωστά μετά από κανά μήνα όχι κατευθείαν.

Αν ήταν τρύπιο κανά μπουζοκαλώδιο θα ρέταρε σε όλο το φάσμα.

Η αντλία όσο το λιγότερο ακούγεται τόσο καλύτερα.

Μέσα από το αμάξι λογικά ακούγεται.


Όταν γυρνάς το κλειδί στα λαμπάκια ακούς ένα ζωηρό βββββββββζζζζζζζζζζζζζζζ από την αντλία το οποίο μετά σταματάει; Αυτό είναι ένδειξη ότι σηκώνει πίεση στο κύκλωμα.

Πρέπει να το ακούς αν το έχεις σβηστό κανά 2 μέρες. Δλδ αν το βάλεις στα λαμπάκια (όχι να θέσεις σε λειτουργία το μοτέρ) θα το ακούσεις, αν το κλείσεις το ξαναπάς λαμπάκια και το ξανακούσεις τότε το κύκλωμα βενζίνης ΚΑΠΟΥ δεν κρατάει πίεση (3bar λογικά).

Επίσης μπορεί κάποιο ρελέ της αντλίας για κάποιο λόγο να κόβει.(δύσκολο το κόβω)

Στο ρελαντί ακούς κάποιο ρουφηχτό ήχο (ανοιχτό καπώ, όχι από τη θέση του οδηγού);

Μήπως τραβάει αέρα μετά το λουφτ;


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 05, 2010 12:42 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Ιαν 13, 2009 12:42 am
Δημοσιεύσεις: 206
Τοποθεσία: Thessaloniki
oldcarskickass έγραψε:
Τη ρύθμιση στο λουφτ την έκανε με κάποιο άλεν;

Αν ναι τότε μην ανησυχείς, η βίδα αυτή είναι εκεί όντως για να ρυθμίζεται και από όσο ξέρω δεν επηρεάζει - αισθητά τουλάχιστον - την απόδοση.

Εγώ ξέρω ότι μιλάς για Μ40 μοτέρ. Αν κάνω λάθος πες.

Τα μπουζί είναι αυτά που προβλέπει η BMW; Γιατί σε ότι μοτέρ είχα (Μ10,Μ20) αν έβαζα διαφορετικά δε δούλευε σωστά μετά από κανά μήνα όχι κατευθείαν.

Αν ήταν τρύπιο κανά μπουζοκαλώδιο θα ρέταρε σε όλο το φάσμα.

Η αντλία όσο το λιγότερο ακούγεται τόσο καλύτερα.

Μέσα από το αμάξι λογικά ακούγεται.


Όταν γυρνάς το κλειδί στα λαμπάκια ακούς ένα ζωηρό βββββββββζζζζζζζζζζζζζζζ από την αντλία το οποίο μετά σταματάει; Αυτό είναι ένδειξη ότι σηκώνει πίεση στο κύκλωμα.

Πρέπει να το ακούς αν το έχεις σβηστό κανά 2 μέρες. Δλδ αν το βάλεις στα λαμπάκια (όχι να θέσεις σε λειτουργία το μοτέρ) θα το ακούσεις, αν το κλείσεις το ξαναπάς λαμπάκια και το ξανακούσεις τότε το κύκλωμα βενζίνης ΚΑΠΟΥ δεν κρατάει πίεση (3bar λογικά).

Επίσης μπορεί κάποιο ρελέ της αντλίας για κάποιο λόγο να κόβει.(δύσκολο το κόβω)

Στο ρελαντί ακούς κάποιο ρουφηχτό ήχο (ανοιχτό καπώ, όχι από τη θέση του οδηγού);

Μήπως τραβάει αέρα μετά το λουφτ;


τη ρυθμιση στο λουφτ την εκανε ανοιγοντας το καπακι εκει που ειναι το ποντεσιομετρο του λουφτ

τα μπουζι ειναι αυτα που προβλεπει η ΒΜW

οταν γυρναω το διακοπτη στα λαμπακια τιποτα δεν ακουγεται απο την αντλια αφου ειχα μετρησει με πολυμετρο το καλοδιο του ρευματος της αντλια οταν ειναι ανοιχτα τα λαμπακια και δεν ερχοταν ρευμα μονο οταν παιρνει μπροστα στελνει ρευμα και ακουγεται αυτο το ββββζζζζζζζ ολοι την ωρα

εχω αλλαξει και το ρελε της αντλιας

σημερα παρατηρησα οτι δεν τραβαει καθολου το αμαξι οταν ειναι κρυο εννοω οτι μπουκονει δηλαδη παταω το γκαζι το αμαξι πισω σαν να γονατιζει και μετα να φευγει.. πωs ειναι οταν εχουμε ανοιχτο το Α/C και δυσκολευται στο σταματα ξεκηνα κατι παρομοιο μονο που μετα αυτο εξαφανιζεται οταν ζεσταθει, τοτε αρχιζουν αλλα πραγματα οταν κανω ταξιδι δηλαδι πχ οταν πηγαινω σταθερα 3000rpm με 140 νιωθω ελαχηστα να κανει διακοπες με αποτελεσμα να παιζει το οικονομομετρο αλλα και οταν το παταω το μοτερ να μην εχει παροχη βενζινης ξερενεται και χανει την ισχυ του και παιζει το οικονομομετρο και παλι οταν ξανα παω χαλαρα 2000rpm και περιπου 100-90χλμ παει μια χαρα

_________________
Εικόνα
Ενας θρυλος!!!!!


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 05, 2010 12:48 pm 
Χωρίς σύνδεση
Το Κακο Παιδι!
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 8:23 pm
Δημοσιεύσεις: 3514
Τοποθεσία: Ίλιον
το καθάρισμα των μπεκ έγινε σε μηχάνημα που κάνει και ογκομέτρηση; Μήπως έχει κλάσει κανένα μπεκ και κατουράει


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 05, 2010 1:03 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Ιαν 13, 2009 12:42 am
Δημοσιεύσεις: 206
Τοποθεσία: Thessaloniki
σε μηχανιμα που κανει και ογκομέτρηση οντοσ εγινε ο καθαρισμος και στο τελος του καθε προγραμματος που τα εβαζε το παιδι για να τα τεσταρι ειχα ολα τον ιδιο ογκο

_________________
Εικόνα
Ενας θρυλος!!!!!


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 05, 2010 2:07 pm 
Χωρίς σύνδεση
Διπλωματικό Σώμα
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm
Δημοσιεύσεις: 3222
Χμ μερικά δεν κάνουν προ - εκκίνηση της αντλίας.

Τσέκαρες αν η αντλία σηκώνει πίεση;

Αν την κρατάει σταθερή;

Είδες αν τραβάει πουθενά αερά ΜΕΤΑ το λουφτ;

Τα μπουζί είναι καλά βιδωμένα; (μη γελάς το έχω πάθει)


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 31 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com