GeoMar έγραψε:
Νικήτα πρέπει πρώτα να αποφασήσεις τι θες και μετά να πράξεις, αν το τουρμπίσεις πρέπει να μειώσεις συμπίεση όχι να την αυξήσεις, αλήθεια πόσα χλμ έχει το μοτέρ σου;
Γιωργο γυρω στα 210.000χλμ,ειναι καθαρο μεσα,τα λαδια βγαινουν σχεδον στο ιδιο χρωμα που μπαινουν να φανταστεις και καιει πες 0.5λτ καθε 5.000χλμ που τ αλλαζω με πολλους κοφτες κατα την διαρκεια του μηνα παντα με ζεστο μοτερ ομως.
E30MANIAC έγραψε:
Το να εκανες ροικη η να εβαζες εκκεντροφορους θα ηταν ΟΚ και με το τουρμπισμα.Την συμπιεση την τι θελεις??Ακομη και 2 δεκατα ειναι αυξηση.Εσυ πρεπει να την μειωσεις οταν θα ερθει η ωρα η να το αφησεις οπως ειναι αν δουλεψεις λιγη πιεση και εισαι ΟΚ σε πιστονια,πλιελες κτλ.
Αν οντως σκεφτεσαι να το τουρμπισεις(γιατι θελει χρημα,ακομη και το low budjet, και δεν ειναι μονο ενα service στο turbo),μην κανεις τιποτα στο μοτερ ακομη!!
Ok,τοτε ξεχναω το θεμα συμπιεση προφανως.
Και καλυτερα γιατι δεν μ αρεσουν τα πειραματα και θα πρεπε να βρω κεφαλη απο Μ10 να παιξω με πλανισμα κτλ,οποτε γλυτωνω τσαμπα λεφτα... ;)
Θα ενημερωνω για το σερβις της τουρμπινας σταδιακα.
Ν.