Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 38 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Διαφορικά και βαλβολίνες
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 14, 2009 7:00 pm 
Χωρίς σύνδεση
Το Κακο Παιδι!
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 8:23 pm
Δημοσιεύσεις: 3514
Τοποθεσία: Ίλιον
Χθες έκανα σέρβις στην καλή μου και είχα μία διαφονία με τον μηχανικό μου.
Το διαφορικό μου είναι μπλοκέ και γράφει στο ταμπελάκι 391V145, αυτό σημαίνει ότι είναι viscous? Αν όντως σημαίνει ότι είναι viscous σήμφωνα με αυτά που διάβασα στις αναζητήσεις μου χρησημοποιεί ένα σιλικονούχο υγρό για να μπλοκάρει τον τροχό που σπινιάρει και δεν χρειάζεται αλλάγή ποτέ. Άρα δεν χρειάζεται βαλβολίνη για μπλοκέ.
Ξέρει κανείς αν όντως το 391V145 αντιστιχεί σε viscous μπλοκέ; Ο μηχανικός μου επιμένει ότι πρέπει να βάλουμε βαλβολίνη για μπλοκέ και ότι αν δεν βάλω θα το κάψω το διαφορικό!
Πως μπορώ να διαπιστώσω αν έχω viscous μπλοκέ και όχι το κλασσικό δισκάτο;


Share on FacebookShare on Twitter
Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορικά και βαλβολίνες
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 14, 2009 11:49 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 3:24 pm
Δημοσιεύσεις: 150
Τοποθεσία: Λιόπεσι
Δεν ειμαι ειδικός γι αυτό μην δώσεις τρελή βαρύτητα στην απάντηση μου :lol: απο όσο γνωριζω viscous έβγαζε το πίσω διαφορικό της 325ix , επομένως αν το πήρες απο εκεί είναι σίγουρα viscous . Άρα ο μηχανικός σου θα πρέπει να ξέρει τι χρειάζετε .

Δες και τα παρακάτω:
The drive system add only 145lb. to the vehicle and is very reliable. The viscous couplings are sealed permanently and require no maintenace. The only additonal maintenance items required are changes of 1) the front differential oil (GL-5 90 weight, same as the rear) and 2) the transfer case fluid which is ATF. All drivetrain fluids should be changed at "Inspeciton II", nominally at 30K miles.

Fluid levels -

Front differential:
Spec: 90W GL-5
capacity: 0.75 qt
drain/fill plugs: internal (Allen) head, Size 17MM

Rear differential:
Spec: 90W GL-5
capacity: 1.8 qt
drain/fill plugs: internal (Allen) head, Size 17MM

Το μπροστά εσένα δεν σε ενδιαφέρει απλά το εβαλα συγκριτικά , ειναι για το 325ix .


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορικά και βαλβολίνες
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 15, 2009 12:45 am 
Χωρίς σύνδεση
Διπλωματικό Σώμα
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm
Δημοσιεύσεις: 3222
Εμένα που είναι μπλοκέ (και το αγόρασα για ελεύθερο, δλδ 50€ ΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟ) λέει S410 765,το s βγαίνει από το sperredifferenzial που σημαίνει μπλοκέ διαφορικό, οπότε κατά 99% το δικό σου είναι viscus και βγήκε από Ε30 quattro ist fur pussies, δλδ ΙΧ.

Επειδή το θέμα είναι λεπτό και υπάρχει περίπτωση να γίνει ζημιά αν βάλεις λάθος βαλβολίνη ή ψάξε το ΚΑΛΑ στο νετ, ή ρώτα στην BMW.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορικά και βαλβολίνες
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 15, 2009 2:53 pm 
Χωρίς σύνδεση
Το Κακο Παιδι!
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 8:23 pm
Δημοσιεύσεις: 3514
Τοποθεσία: Ίλιον
Τι να ρωτήσω στην bmw ρε τι διαφορικό φοράω;
Όσο και να έψαξα στο νετ δεν βρήκα τίποτα για το ταμπελάκι του διαφορικού


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορικά και βαλβολίνες
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 15, 2009 6:36 pm 
Χωρίς σύνδεση
Διπλωματικό Σώμα
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm
Δημοσιεύσεις: 3222
GeoMar έγραψε:
Τι να ρωτήσω στην bmw ρε τι διαφορικό φοράω;
Όσο και να έψαξα στο νετ δεν βρήκα τίποτα για το ταμπελάκι του διαφορικού



Όχι ρε συ η ονοματολογία του διαφορικού σου τι βαλβολίνη φόραγε!!!

Έστω τύπο ή/και πρότυπο που πρέπει να καλύπτεται.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορικά και βαλβολίνες
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 15, 2009 7:04 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Ιαν 06, 2009 10:28 pm
Δημοσιεύσεις: 385
GL-5 εβαζα εγω στο δικο μου Visco και ηταν μια χαρα.Τωρα απο μαρκα,ολες που καλυπτουν τις προδιαγραφες,καλες ειναι.

_________________
Ε30 325i turbo by Gianneas Bros Garage
Ε30 M5 3.6 by Gianneas Bros Garage

http://www.e30maniac.blogspot.com


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορικά και βαλβολίνες
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 15, 2009 7:42 pm 
Χωρίς σύνδεση
Το Κακο Παιδι!
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 8:23 pm
Δημοσιεύσεις: 3514
Τοποθεσία: Ίλιον
Ναι ρε και εγώ redline 75w90 έβαλα η οποία υπερκαλύπτει το gl-5 και μου έβαλε της φωνές ο μηχανικός μου ότι είναι πολύ ψιλή και θα το κάψω! Τι ξέρει όμως αυτός από visco! Θέλω όμως να διασταυρόσω ότι το 391V145 που γράφει το ταμπελάκι του διαφορικού μου αντιστοιχεί όντως σε viscous διαφορικό για να σιγουρευτώ ότι έπραξα σωστά. Αν και είμαι 99% σίγουρος


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορικά και βαλβολίνες
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 15, 2009 8:43 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Ιαν 06, 2009 10:28 pm
Δημοσιεύσεις: 385
Κορυφαια εταιρια,την φοραω στο τωρινο μπλοκε μου!Το διαφορικο ειναι Viscous συμφωνα με το ταμπελακι!

_________________
Ε30 325i turbo by Gianneas Bros Garage
Ε30 M5 3.6 by Gianneas Bros Garage

http://www.e30maniac.blogspot.com


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορικά και βαλβολίνες
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 16, 2009 12:39 am 
Χωρίς σύνδεση
Διπλωματικό Σώμα
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:11 pm
Δημοσιεύσεις: 3222
Redline και αμερικάνικες φλωριές.

Μπήκατε σε ένα Ε30tech, σε ένα r3vlimited ναουμ βάλατε μια redline και τι νομίσατε ρε παίδες; Ότι μας μαμάτε όλους εδώ μέσα;;

Castrol ρε και τα μυαλά στις αναθυμιάσεις.


GeoMar έγραψε:
Ναι ρε και εγώ redline 75w90 έβαλα η οποία υπερκαλύπτει το gl-5 και μου έβαλε της φωνές ο μηχανικός μου ότι είναι πολύ ψιλή και θα το κάψω! Τι ξέρει όμως αυτός από visco! Θέλω όμως να διασταυρόσω ότι το 391V145 που γράφει το ταμπελάκι του διαφορικού μου αντιστοιχεί όντως σε viscous διαφορικό για να σιγουρευτώ ότι έπραξα σωστά. Αν και είμαι 99% σίγουρος



Είναι ψιλή; Πόσο ψιλή; 5mm / 10mm γιατί δε διευκρινίζει ο μάστορας;

Εγώ πάντως λόγω μ@λ@κίας μια φορά στο μπλοκέ έβαλα 75W90αντί για 140 , το πήρα χαμπάρι 20.000χλμ μετά από αρκετό σκισιματάκι (όχι παντιλίκια, απλά εβγαίνα παγανιά, καμιά κόντρα με κανά σουζούκι άλτο (δε μαρέσει να χάνω γιαυτό :mrgreen: )) και δεν παρατήρησα ΚΑΜΙΑ διαφορά.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορικά και βαλβολίνες
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 16, 2009 8:41 am 
Χωρίς σύνδεση
Το Κακο Παιδι!
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 8:23 pm
Δημοσιεύσεις: 3514
Τοποθεσία: Ίλιον
oldcarskickass έγραψε:
ίναι ψιλή; Πόσο ψιλή; 5mm / 10mm γιατί δε διευκρινίζει ο μάστορας;


Όταν έπιασε την βαλβολίνη με τα δάχτυλα να την "ελένξει" μου ήρθε να βάλω τα γέλια! Ο συγκεκριμένος όταν εγώ δεν είχα ιδέα από λάδια μου έβαζε selenia racing 10w60 στο μοτέρ μου!


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 38 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com