Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 62 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Short Shift σε Ε30!
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 26, 2012 12:22 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Σεπ 14, 2011 9:27 am
Δημοσιεύσεις: 698
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E30-E36-E ... 43ab8ee295

η αυτο,ωστε να σηκοθει η μπιλια ποιο ψιλα?? τι καλητερο εχει το λεβιε του Ζ3 αφου βγενει κ ακριβοτερο στην αγορα του?

_________________
MosTech Motorsports
318is M42b18 N/A
Link G4+ engine management.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Short Shift σε Ε30!
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 26, 2012 2:06 pm 
Χωρίς σύνδεση
E30 Noise ID Specialist.
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm
Δημοσιεύσεις: 5762
Τοποθεσία: Athens
ΟΕΜ=Original Equipment Manufacturer icon_winkle
Δηλαδη εξοπλισμος original του αυτοκινητου!
Δεν προσεχεις στο μαθημα! Τα λεγαμε προσφατα! (Pr)

Κωστα ο 800bhp ειναι 100% trusted και Αγγλια,αλλα
με 37BGP δηλαδη 45€ με την σημερινη ισοτιμια δεν
αξιζει γιατι αγοραζεις εναν Ζ3 λεβιε απο Ελλαδα.
Τα εργατικα ουτως η αλλως δεν ειναι μεσα! icon_winkle
Ν.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Short Shift σε Ε30!
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 26, 2012 3:09 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Σεπ 14, 2011 9:27 am
Δημοσιεύσεις: 698
:imsorry: θα προσεχω απο δω κ περα σε ολα τα μαθηματα (Duh) . αν ειναι απλα ενα βιδομα το βαζω κ μονος οποτε ασε τα εργατικα ... ο λεβιες του Ζ3 δηλαδη θα μου προσφερει ακριβος το ιδιο πραγμα... επισης ειδα στο r3v οτι πρεπει να σηκοθει το μπιλακι ποιο ψιλα για να δουλευει ποιο σοστα ο λεβιες http://www.shortshifter.com/erk.htm . γιαυτο εβαλα κ τον δευτερο link για λεβιε... αυτο δεν απαρετιτο? επειτα με εναν καινουργιο λεβιε εχω κ καινουργεια λαστιχακια που απο οτι αναφερατε απο τα χρονια σιγουρα θα εχουν δημιουριθει κενα... ακομη κ τα δυο τα λεβγεδακια ειναι στο ιδιο υψος δεν ειναι ποιο ψιλα το aftermarket??

_________________
MosTech Motorsports
318is M42b18 N/A
Link G4+ engine management.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Short Shift σε Ε30!
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 27, 2012 9:36 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Σάβ Ιουν 19, 2010 9:10 pm
Δημοσιεύσεις: 225
petros30 έγραψε:
:imsorry: θα προσεχω απο δω κ περα σε ολα τα μαθηματα (Duh) . αν ειναι απλα ενα βιδομα το βαζω κ μονος οποτε ασε τα εργατικα ... ο λεβιες του Ζ3 δηλαδη θα μου προσφερει ακριβος το ιδιο πραγμα... επισης ειδα στο r3v οτι πρεπει να σηκοθει το μπιλακι ποιο ψιλα για να δουλευει ποιο σοστα ο λεβιες http://www.shortshifter.com/erk.htm . γιαυτο εβαλα κ τον δευτερο link για λεβιε... αυτο δεν απαρετιτο? επειτα με εναν καινουργιο λεβιε εχω κ καινουργεια λαστιχακια που απο οτι αναφερατε απο τα χρονια σιγουρα θα εχουν δημιουριθει κενα... ακομη κ τα δυο τα λεβγεδακια ειναι στο ιδιο υψος δεν ειναι ποιο ψιλα το aftermarket??

Φίλε επειδή πρόσφατα έβαλα το λεβιέ από το Ζ3 αν το αμαξι ειναι Μ40 τότε κατά 99% θα σου βρίσκει και πρέπει να σηκωθεί το μπιλάκι που λές πιο ψηλα. Εγω πήγα σε μάστορα και μου το έβαλε και ξαναπήγα για να μου το μετακινήσει ψηλότερα, αλλά τι ακριβώς έκανε δεν ξέρω...Αν το αμάξι είναι Μ10 το πιθανότερο είναι να μην βρίσκει. Πάντως αν έχεις χώρο και πιάνουν τα χέρια σου μπορείς να το κάνεις και μόνος σου..εμένα ο μάστορας το σήκωσε το αμάξι και έκανε δουλειά και από κάτω...
Γνώμη μου είναι ότι αλλάζει η αίσθηση του λεβιέ αν και γίνεται σκληρότερος, βέβαια με το καιρο το συνηθίζεις...Το κακό είναι ότι όντως το συνηθίζεις και δεν σου κάνει διαφορά μετά από λίγο.....είναι σα να μην την έκανες ποτέ την μετατροπή...Πιστεύω ότι είναι λίγο πολυτέλεια δηλαδή.....Εμένα προσωπικά αυτό που μου έμεινε από αυτή την μετατροπή είναι ότι ο μοχλός από το Ζ3 είναι πιο κοντός και το λεβιεδάκι είναι πιο χαμηλά και το αισθάνεσαι πολύ πιο ωραία στο χέρι...


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Short Shift σε Ε30!
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 28, 2012 1:29 am 
Χωρίς σύνδεση
E30 Noise ID Specialist.
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm
Δημοσιεύσεις: 5762
Τοποθεσία: Athens
Εικόνα
Εικόνα
Παράθεση:
Stock E30 lever ratio = 7.23:1.
Z3-1.9 lever ratio = 5.13:1. ~30% less than stock.
Z4-3.0 lever ratio = 3.28:1. ~55% less than stock.

Παράθεση:
The Z3 2.8/3.0 should be almost the same throw as the Z4 3.0, but sits higher.


Βασικα για να μην εχεις διαφορες στο υψος του λεβιε και για να μην χρειαστεις να κανεις μοντιφες (να τον στραβωσεις κτλ κτλ) βαλε εναν Ζ3 1.9 λεβιε και εισαι οκ.
Ενας μηχανικος το βαζει σε λιγοτερο απο 15' και θα χεις ετοιμο short shift!

Μην μπλεκεις πολυ το θεμα.Δοκιμασμενη λυση και -30% διαδρομη λεβιε.
Ν.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Short Shift σε Ε30!
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 28, 2012 1:28 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Σεπ 14, 2011 9:27 am
Δημοσιεύσεις: 698
το θεμα μου ειναι να ειναι ο λεβγιες να ειναι κ λιγο ποιο κοντα στο τιμονι απο οτι αυτον που εχει οποτε μαλλον το σκευτομαι για Ζ3 2.8/3.0 σας ευχαριστω κ τους δυο για την γνομη σας το μπιλακι απο τον λεβγε πως το σικονω ποιο πανω το εχετε δει σαν διαδικασια?

_________________
MosTech Motorsports
318is M42b18 N/A
Link G4+ engine management.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Short Shift σε Ε30!
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 28, 2012 2:31 pm 
Χωρίς σύνδεση
E30 Noise ID Specialist.
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm
Δημοσιεύσεις: 5762
Τοποθεσία: Athens
Δεν μπορεις.Οσον αφορα το μηκος το Ζ3 1.9 ειναι οτι πιο κοντα σε στοκ παντως.
Ν.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Short Shift σε Ε30!
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 28, 2012 6:53 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Σάβ Ιουν 19, 2010 9:10 pm
Δημοσιεύσεις: 225
Πιο κοντα στο τιμόνι αν θές ή πάς σε τόρνο και φτιάζνεις προέκταση ή βάζεις λεβιέ από Χ5 (το SUV). Ο λεβιές από το Ζ3 2,8 είναι ο πιο κοντος (σε ύψος, δηλαδή απόσταση από τιμόνι) που μπορείς να βάλεις...


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Short Shift σε Ε30!
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 28, 2012 10:53 pm 
Χωρίς σύνδεση
E30 Noise ID Specialist.
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm
Δημοσιεύσεις: 5762
Τοποθεσία: Athens
Απο Χ5 ναι,οντως.Ειναι πιο σκληρος ο επιλογεας αλλα χαρακτηριστικα οπως λεει καποιος κανει και χαρακτηριστικο κλικαρισμα καθε φορα που αλλαζεις.
Κατι σαν gate μη σου πω (του φτωχου ομως). (Pr)
Ν.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Short Shift σε Ε30!
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 31, 2012 1:40 am 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Σεπ 14, 2011 9:27 am
Δημοσιεύσεις: 698
απο Χ5???? πρωτη φορα το ακουω... θα το ψαξω κ λιγο μονος να δω τη μπορω να κανω παντος απο οτι καταλαβαινω κ σε μηχανουργιο να το κανω το μαμα λεβγεδακι θα εχω το ιδιο αποτελεσμα.

_________________
MosTech Motorsports
318is M42b18 N/A
Link G4+ engine management.


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 62 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενο


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com