Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Dimitris8567
|
Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 18, 2016 11:10 pm |
|
Εγγραφή: Δευτ Φεβ 15, 2016 5:02 pm Δημοσιεύσεις: 70
|
Kαλησπερα παρεα!! Τι θα προτιμουσατε? Ενα e30 με M42 τουρμπατο με μαμα εντοσθια γυρω στα 250+ αλογα,ενα μαμίσιο S14 ή με SR20DET παλι μαμισιο?? Μιλαμε για βολταδικο αυτοκινητο! Θεωρω οτι και στις τρεις περιπτωσεις το κοστος δεν θα εχει μεγαλη διαφορα! Πιστευω πως το να τουρμπισω ενα m42 με μια 28αρα garrett και εναν αγραφο θα μου παει γυρω στα 3-4000! Το καλο ειναι βεβαια οτι το δηλωνω 1,8 και δεν εχω κανενα θεμα να το κυκλοφορω καθημερινα! Τι λετε?
_________________ Πάθος και λατρεία , μια ζωή ///Μ3
|
|
|
|
|
petros30
|
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 19, 2016 7:00 pm |
|
Εγγραφή: Τετ Σεπ 14, 2011 9:27 am Δημοσιεύσεις: 698
|
η αληθεια ειναι οτι ειναι ενα θεμα που θελει καφε και ωρα και οχι φορουμ για συζητιση. οσο ποιο απλα μπορω -Μ3 πανακριβα ανταλακτικα και να βρεις απιοτο μοτερ δεν ξερω που;; αλλα ειναι κατι ξεχωριστω αν το κανεις. -SR20 παρε καλητερα 200sx πολυ πολυ πατεντα και δεν αξιζει οταν εχεις τοσα μοτερ μπεμβε. -Μ42 τουρμπο αν θες μεχρι 250 θεωρω οτι ειναι μια καλη λυση για παραπω δυναμη και νομιμα, ειναι και ο δρομος που οδευω. αλλα 28αρα??? με μαμα σοθικα?? δεν νομιζω ..
_________________ MosTech Motorsports 318is M42b18 N/A Link G4+ engine management.
|
|
|
|
|
Dimitris8567
|
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Νοέμ 20, 2016 12:28 am |
|
Εγγραφή: Δευτ Φεβ 15, 2016 5:02 pm Δημοσιεύσεις: 70
|
Η αληθεια ειναι οτι και γω οδευω προς is τουρμπατο..εχω δει στο ιντερνετ οτι πανε μεχρι 250-270 με μαμα σωθικα..θα βαλω και μεταλλικη φλατζα και ARP βιδες παντου...αν φτασω καπου εκει απροβληματιστα θα ειμαι πολυ ευχαριστημενος! Το SR ειναι καλη λυση επειδη παιρνει ευκολα αλογα και ειναι και οικονομικο και ελαφρυ,αλλα παλι ειναι ρισκο για καθημερινο αυτοκινητο οπως και το 2.3 του M3..
_________________ Πάθος και λατρεία , μια ζωή ///Μ3
|
|
|
|
|
|