Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Αναζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 5 Δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: BMW Engine weights FAQ.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 31, 2012 2:29 pm 
Χωρίς σύνδεση
E30 Noise ID Specialist.
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm
Δημοσιεύσεις: 5762
Τοποθεσία: Athens
Με βαση το αρχειο που ανεβασε προσφατα ο Γιαννης (JPS).

Βαρος και διαστασεις και specs για Μ10 και Μ20:
Συνημμένο:
BMWMotor-SpecsInclWeight_M10M20.PNG
BMWMotor-SpecsInclWeight_M10M20.PNG [ 86.45 KiB | 17778 προβολές ]

Βαρος και διαστασεις και specs για Μ30:
Συνημμένο:
BMWMotor-SpecsInclWeight_M30.PNG
BMWMotor-SpecsInclWeight_M30.PNG [ 85.39 KiB | 17778 προβολές ]

Βαρος και διαστασεις και specs για Μ40:
Συνημμένο:
BMWMotor-SpecsInclWeight_M40.PNG
BMWMotor-SpecsInclWeight_M40.PNG [ 68.39 KiB | 17778 προβολές ]

Βαρος και διαστασεις και specs για Μ50-Μ52-Μ54:
Συνημμένο:
BMWMotor-SpecsInclWeight_M50-54.PNG
BMWMotor-SpecsInclWeight_M50-54.PNG [ 86.91 KiB | 17778 προβολές ]

Βαρος και διαστασεις και specs για S14 (M):
Συνημμένο:
BMWMotor-SpecsInclWeight_S14-85.PNG
BMWMotor-SpecsInclWeight_S14-85.PNG [ 99.29 KiB | 17778 προβολές ]



N.

_________________
Εικόνα


Share on FacebookShare on Twitter
Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BMW Engine weights FAQ.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 05, 2012 12:23 pm 
Χωρίς σύνδεση
E30 Noise ID Specialist.
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm
Δημοσιεύσεις: 5762
Τοποθεσία: Athens
Επειδη λειπουν στοιχεια οποιος βρει κατι παραπανω,
ας ποσταρει και θ ανανεωθει το πρωτο ποστ! thumbupright
Ν.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BMW Engine weights FAQ.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 15, 2012 2:45 pm 
Χωρίς σύνδεση
Το Κακο Παιδι!
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 11, 2009 8:23 pm
Δημοσιεύσεις: 3514
Τοποθεσία: Ίλιον
viewtopic.php?f=9&t=842
εδώ ο Γιάννης έχει postάρει ένα excel αρχείο που έχει τα βάρη από όλους σχεδόν τους κινητήρες BMW μαζί με άλλες πληροφορίες


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BMW Engine weights FAQ.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 16, 2012 5:26 pm 
Χωρίς σύνδεση
E30 Noise ID Specialist.
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 04, 2009 2:13 pm
Δημοσιεύσεις: 5762
Τοποθεσία: Athens
Ναι,το αρχειο ειναι οτι πρεπει και μπαινει απ ευθειας σε φωτογραφιες στο πρωτο ποστ.
Γιαννη ενα μεγαλο ευχαριστω απ τα μελη! thumbupright
Ευτυχως πολλα επιβαιβεωθηκαν.Δεν ημασταν πολυ εξω.
Και να θυμαστε οτι μιλαμε για βαρη στεγνων κινητηρων και ΜΟΝΟ μοτερ.
Χωρις κανενα περιφερειακο επανω δηλαδη.ΜΟΝΟ μοτερ σκετο.
Ν.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BMW Engine weights FAQ.
 Μη αναγνωσμένη δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 04, 2012 12:17 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιαν 30, 2010 10:12 am
Δημοσιεύσεις: 5673
Τοποθεσία: Κερατσινι
M10 - Straight 4 cylinder SOHC 8V. 1966-1987. 83kg 180lbs
Used in 1502, 1600-2, E21 316/318i/320-4, E30 316, 2002tii and 2002 turbo
1.5 (75bhp), 1.6 (85bhp), 1.8 (90-98bhp), 2.0 (100bhp), 2.0i (125bhp), 2.0tii (130bhp), 2.0turbo (170bhp)

M20 - Straight 6 cylinder SOHC 12V. Baby Six. 1977-1992. 117kg 258lbs
Used in E21 320, E21 320i/6, E28, E30, E34, E21/30 323i, E30 325e and E28 528e
2.0i (129bhp), 2.3i (143bhp), 2.5i (170bhp), 2.7e (125bhp)

M30 - Straight 6 cylinder SOHC 12V. Big Six. 1973-1993. 143kg 315lbs
Used in E12 525/528, E28 525i, E23 725i, 2800CS, E28 528i, E23 728i, 3.0CS/i/L, 3.0Si, E12 530i, E23 730i, 3.3Li, 633, 732i, 733i, 535i, 635i, 735i, E12 M535
2.5i (150bhp), 2.8i (184bhp), 3.0 (185-208bhp), 3.3 (200-206bhp), 3.5 (218bhp)

M102 - Straight 6 cylinder SOHC 12V Turbo. Big Six Turbo. 1984-1986. 145kg 320lbs.
Used only in the E23 745i
3.2L or 3.4L Turbo (252bhp)

M40 - Straight 4 cylinder SOHC 8V. Replaced the M10. 1987-1993. 81kg 178lbs
Used in post 87 E30 316i/318i, E34 518i, Pre 93 E36 316i
1.6 (102bhp), 1.8 (122bhp)

M42 - Straight 4 cylinder DOHC 16V. 1989-1996. 100kg 220lbs
Used in E30 and E36 318is, Z3
1.8 (138-142bhp)

M43 - Straight 4 SOHC 8V. 1993-1998. 83kg 183lbs
Used in post-93 E36 316i/318i, E34/39 518i.
1.6 (102bhp), 1.8 (115bhp)

M43TU - Straight 4 SOHC 8V. 1998 on. 83kg 183lbs
Used in E46 318i
1.9 (118bhp)

M44 - Straight 4 DOHC 16V. 1996 on. 102kg 225lbs
Used in E36 318iS, Z3
1.9 (142-150bhp)

M50/M50TU - Straight 6 DOHC 24V/Straight 6 DOHC 24V with Single VANOS. 1989-1998. 136kg 299lbs
Used in E36 320i/325i, E34/39 520i/525i, Variation of this was used in the Early US E36 M3
2.0 (150bhp), 2.5 (192bhp), 3.0 (240bhp) Sometimes referred to as S50US. Engine shares more common parts with M50 than Euro S50, but is a motorsport engine.

M52/M52TU - Straight 6 DOHC 24V with Single VANOS/Straight 6 DOHC 24V with Double VANOS. 1996-1999. Iron Block in US, Alloy Block in Europe. 118kg 260lbs (alloy) 140kg 308lbs
Used in E39 520i/523i/528i, E36 323i/328i, E38 728i, Variation of this was used in late US E36 M3.
2.0 (150bhp), 2.5 (170bhp), 2.8 (193bhp), 3.2 (240bhp) Sometimes referred to as S52US. Engine shares more common parts with M52 than Euro S50, but is a motorsport engine.

M54 - Straight 6 DOHC 24V with Dual VANOS. 2000-present. 126kg 277lbs
Used in late model Z3, all E39 and E46 six cylinder models
2.0 (150bhp), 2.2 (170bhp), 2.5 (184-192bhp), 2.8 (193bhp), 3.0 (231bhp)

M56 - Straight 6 DOHC 24V Dual VANOS with ULEV. 2002-present. 127kg 280lbs
Used in some E39 and E46 six cylinder models
2.5 (184bhp)

M60 - V8 DOHC 32V. 1992-1996. 146kg 321lbs
Engine blocks were made of Nikasil (Silicone Injected Nickel) which were prone to failure over time. Many have been replaced with the newer Alusil (Silicone injected Aluminum) engines/
Used in E34 530i, E32 730i, 740i, 840i
3.0 (218bhp), 4.0 (286bhp)

M62/M62TU - V8 DOHC 32V/V8 DOHC 32V Single VANOS. 1996-present. Alusil Engine block. Pre 98 engines were non-VANOS. 140kg 308lbs
Used in E38 730i/740i, E39 540i, X5 and 840i
3.5 (235bhp), 4.4L (286bhp), 4.6 (340bhp)

M70 - V12 SOHC 24V. 1988-1994. 155kg 341lbs
Used in E32 750il, 850i
5.0 (300bhp)

M73 - V12 SOHC 24V Single VANOS. 1995-2001. Pre 98 engines were non-VANOS. 150kg 330lbs
5.4L (326bhp)


S14 - Straight 4 DOHC 16V Solid Lifter Valvetrain and Individual Throttle Bodies. 1987-1991. 106kg 234lbs
Used in the E30 M3 and Italian only E30 320is
2.0L (195bhp) 2.3L (192-200bhp), 2.5L (215-238bhp)


Original S38 (Also known as M88 and M88/3)- Straight 6 DOHC 24V Solid Lifter Valvetrain and Individual Throttle Bodies. 1979-1980, 1986-1990. 146kg 321lbs
Used in M1, E28 M5, M6, SA E23 745i
3.5L (277-286bhp)


Updated S38 - Straight 6 DOHC 24V Solid Lifter Valvetrain and Individual Throttle Bodies. 1988-1996. 151kg 332lbs
Used in E34 M5
3.6 (315bhp), 3.8 (340bhp)


S50 - Straight 6 DOHC 24V Solid Lifter Valvetrain with Single VANOS and Individual Throttle Bodies. (Dual Vanos on 3.2Ls) 1992-2000. 152kg 333lbs
Used in non-US E36 M3
3.0 (286bhp), 3.2L (321bhp)


S54 - Straight 6 DOHC 24V Solid Lifter Valvetrain with Dual VANOS and Individual Throttle Bodies. 2001-present. 148kg 326lbs
Used in the E46 M3 and the last of the Z3 M-Coupe and M-Roadster.
3.2 (321-343bhp)


S62 - V8 DOHC 32V Solid Lifter Valvetrain with Dual VANOS and Individual Throttle Bodies. 1999-present. 158kg 348lbs
Used in E39 M5 and Z8
4.9L (400bhp)

_________________
318is loading ...........i am back!


Κορυφή 
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 5 Δημοσιεύσεις ] 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com